onsdag 15. oktober 2014

Velkomen!!!

Endelig er dagen komen, og eg, ein 29 år gamal lesehest, skal opprette min eigen bokblogg. Hadde eg vore ein 14 år gamal rosabloggar hadde dette innlegget bestått av ei setning ”Dette er det første innlegget på min nye blogg <3 <3 <3”. Eg skal ikkje harselere med rosabloggarane, det er ei gruppe med makt. Eg skal der i mot seie litt om kva eg tenkjer akkurat no om å starte opp dette prosjektet.


Eg har gjennom mi tid på internettet vore innom opp til fleire bloggar. Nokon engasjerar meg, nokon er rein guilty pleasure (sett inn korrekt norsk ord, takk), nokon provoserar og nokon har fått meg til å lure på om eg nett mista ein god del hjerneceller.. Eg har og oppretta eit par sjølv, men dei fikk ta kvelden etter ikkje alt for lang tid. Kvifor dei ikkje fikk overleve er det fleire grunnar til, men alle grunnane kan kokast ned til to svar. 1. Eg var ikkje heilt klar for å ta min plass i den store verdsveven og 2. eg skreiv ikkje om tema som eigentleg var av interesse for min eigen del. Og no gjer eg atter eit forsøk. Kvifor? Kanskje har eg endeleg funne eit tema eg er oppriktig interessert i. Eller kanskje er det denne bloggen som skal gjer meg til Noregs nye bloggdronning? HAH! Å nei du, farr. Eg skriv det svart på kvitt og med handa på hjarte: Den trona skal Fotballfrue ( heiter ho det enno?) få behalde utan kamp!

Etter nokon runder med meg sjølv har eg no tenkt at det er dags for å lufte mi interesse for bøker. Og dessverre for meg? Deg? Verdsveven? Er eg akkurat nok narsissistisk til at eg luftar denne interessa for resten av verda. Eg har innsett at eg har alt for mange tankar om bøkene eg les til at eg kan halde dei for meg sjølv. Samtidig er eg litt over snittet bekymra for om eg eigentleg kjem med noko nytt. Er det kanskje nok bokbloggar der ute? Kjem nokon til å lese mine klønete forsøk på å anbefale, omtale eller slakte bøker? Me for sjå kva som skjer.





Bilete er henta frå denne sida.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar